Alla inlägg under oktober 2019

Av tjejgrejer - 25 oktober 2019 15:39

   

Vann den på Tradera för 250 kr. Såå värt! Den var i nyskick. Väldigt mjuk och varm. Lite för varm nu när det är rätt varmt ute men den blir bra i vinter. Snygg, klassiskt tröja med lagom stor logga. 

Av tjejgrejer - 23 oktober 2019 08:40

 

Budade hem det från Tradera. Priset gick nästan upp till ett Chanelstift i en vanlig affär. Nyansen är perfekt. Det var helt nytt, bra! 


Av tjejgrejer - 21 oktober 2019 14:28

     

Vinterskor och en CK-mössa som satt bra på. 

 

Så här ser skorna ut på. Inte jättesnygga men varma och sköna. 

 

En RL topp i ganska tunt material. Passar bättre på sommaren. 

 

Hålla in trosor från Lindex. 

 

Tubsockor från Adidas. Har haft dem förut. De sitter tajt runt vristerna men jag har smala vrister så det gör inget. Varma sockor med bra passform på foten. 


Av tjejgrejer - 19 oktober 2019 13:56

Var på besök i Hässleholm med min man. Vi blev hungriga och gick in på Wok House på kvällen. De hade mycket mat på menyn. Man kunde välja halv eller hel portion. Vi tog hel och vi fick jättemycket mat. Jag fick sex stycken grillspett, grönsaker, ris och sås i kanna. Min man fick 12 stora, friterade fläskfilébitar med tillbehör. Grönsakerna var perfekt wokade. Filén var mör. De serverar alltså asiatisk mat. Det var väldigt gott. VI hade inte så mycket tid på oss och servitören såg till att vi fick in maten snabbt. Denna restaurang ligger på första avenyen 12 rakt upp från tågstationen tre kvarter. Min rätt kostade 125 kr. Jag kan verkligen rekommendera Wok House. 

Av tjejgrejer - 19 oktober 2019 13:21

 

Den här är den nyaste Tory Burch väskan. Har sett den irl och den är snygg. Bild från Raglady där du kan köpa den för 5399 kr. 



Av tjejgrejer - 16 oktober 2019 19:35

 

Nu har jag handlat hos Nelly igen. Är en nellyholic, haha! Fyndade på rean och köpte två plagg till normalpris. 

   

Av tjejgrejer - 16 oktober 2019 13:15

 

Köpte det på Tradera. Det var helt nytt och i en väldigt fin rosa färg. 

 

Det fanns spegel på hylsan. Inte så bra. Kan inte ha den i min handväska för jag är rädd att glaset ska gå sönder och hemma har jag ju en spegel. 


Av tjejgrejer - 16 oktober 2019 13:11

   

Köpte denna huvtröja secondhand. Den är från Race Marine. Den är skön på och har blivit min nya vardagströja. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards