Alla inlägg den 23 juni 2024

Av tjejgrejer - Söndag 23 juni 05:32

Sov bra, intill L. Nu liggar han kvar i sängen och snarkar. Igår såg han formel 1 och jag såg en kompis. Till middag igår blev det helt enelt två ägghalvor med tråkiga räkor på. Tja, man blev mätt ändå. Här är det tyst men det var någon som tjoade nere på gatan. Var inne på mobilen när jag fick ett mess nu på morgonen från min bror. Tydligen är han vaken redan, de har småbarn. Min komis sade att en före detta kompis till oss hade varit full och spungit runt natken utanför sin lägenhet. Grannarna hade sagt till henne. Hon brukar skrika när hon är full. Finns risk för att hon förlorar sin bostad. igår stod jag inne i entrén på Lidl och väntade på min kompis. Hon sade att jag såg mystiskt ut. Jag hade på mig en solhatt och solglasögpn. Kollade på mig själv i en glasruta. Jo jag såg faktiskt ut så, haha! En del folk glodde på mig. Ibland glodde jag tillbaka, inte roligt när de glor. Så djävla konsigt såg jag väl inte ut. L kallar mig för Garbo. Hon gick ju med solglasögon jämt. Snart ska det visst bli värmebölja igen här. Längar dit. Kommer redan på måndag. Ska ta en lång dusch och fräscha till mig. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards