Direktlänk till inlägg 13 juni 2024

Redan vaken

Av tjejgrejer - Torsdag 13 juni 03:25

Vaknade upp och kände mig pigg. Kollade mobilen, klockan var bara 02.15 Trodde den skulle vara 5. Gick upp och L var vaken. Han hade hosta. Föreslog kaffe. L sade ja. Sitter här nu mitt i natten. Helt tyst i huset och ute. Igår hände något konstigt. Det började hagla! Stora hagler också. Vi som satt och drinkade stack bara ut våra glas på balkongen och fick gratis is. Nää, bara skojade! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Tisdag 25 juni 19:35

På fm var så så otroligt trött fast jag hade sovit rätt länge. Kanske en begynnande förkylning? Jag tvättade 4 tvättar i tvättstugan som var fint städad när jag dök upp. Sådant värmer. Sen åkte L iväg för att handla mat och jag åt yoggi och åkte sen ...

Av tjejgrejer - Tisdag 25 juni 06:46


Den har blivit fulare och fulare. Men med små blommor nu.

Av tjejgrejer - Söndag 23 juni 05:32

Sov bra, intill L. Nu liggar han kvar i sängen och snarkar. Igår såg han formel 1 och jag såg en kompis. Till middag igår blev det helt enelt två ägghalvor med tråkiga räkor på. Tja, man blev mätt ändå. Här är det tyst men det var någon som tjoade ne...

Av tjejgrejer - Lördag 22 juni 01:02

Vaknade med ett ryck och kunde inte somna om. Gjode kaffe. Tänker dåliga tankar men står ut. Spännande program på tv:n.  ...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards