Direktlänk till inlägg 5 juli 2024

Gick till city

Av tjejgrejer - Fredag 5 juli 12:14

Lämnade modigt jackan hemma och travde iväg rätt snabbt i en t-shirt. Det var soligt men lite ruggigt. Genade och tog den snabbaste vägen ner till city. Där var det vatten på alla utebänkar så jag stod och surfade lite på mobilen. Sen gick jag till en träffpunkt. Den var inte öppen än men en del som jag känner kom dit innan. Bla Rita. Vi har roligt ihop. Men sen var det en personal där inne som jag inte gillade så jag gick snabbt hem. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Måndag 8 juli 13:03

Glada i hågen åkte vi ut i skogen för att försöka plocka svamp. Vi ville helst ha kantareller. Vi stannade vid en bra skog och hittade en fin grillplats vid en sjö. Vi gick i skogen men såg inga svampar. Men vi hittade blåbär. Mums! Vi visste inte ri...

Av tjejgrejer - Måndag 8 juli 07:03

Sov bra, hela natten. Lite konstigt men det känns ju skönt. När jag vaknade imorse så blev det kaffe som vanligt sen TikTok. Har blivit besatt. Förut har jag inte riktigt fastnat för denna sociala grej. Har tyckt att det varit så många tonåringar där...

Av tjejgrejer - Söndag 7 juli 20:15

Vi har varit inne hela dagen. Det har inte varit storm här men starka vindar i byarna. Det blev en utmaning att sitta på balkongen. Ibland höll jag mig i balkong stängerna. Jag väger inte så mycket. Tänk om man flyger iväg, haha! Soligt nu på kvällen...

Av tjejgrejer - Söndag 7 juli 17:02

Här var jag ofta när jag var liten. Då var alla fontäner igång. Då jag fotade var det molnigt och sen regn. ...

Av tjejgrejer - Lördag 6 juli 15:52

Här är en jag gjort själv. De rätta svaren längst ner.    1. Vad heter den kända danska cyklisten som just nu kör Tour de France?    1. Sören Nergaard  2. Jonas Vingegaard  3. Nikolaj Skovgaard    2. Vilken idrottman vann helt nyligen...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards