Direktlänk till inlägg 22 februari 2020

Paket från Best of Brands

Av tjejgrejer - 22 februari 2020 17:49

Hämtatde ut ett rätt stort paket från dem. Jag blev glad för innehållet. Äkta varor. 

 

En CK-klänning i största barnstorleken. 

 

Tory Burch armband. Passar både till vardags och fest. 

 

Michael Kors, nya modellen på ballerinaskor. Bra med svart sko. 

 

Tory Burch vinröd lång plånbok. Den är snygg och praktiskt. Många fack innuti. 

 

Ett par Lee jeans som jag faktiskt kom i! De är lagom "skinny" Passar bra till vardags. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Torsdag 25 april 17:42

Var i Stockholm och gick in på Clas Ohlson. Hittade ett affärsbiträde som satt i rullstol. Hon rullade före och visade mig det jag sökte efter. Hon sade att deras egna produkter var bra. Jag sada att jag hellre tittade på andra märken. -Jaha!! sade h...

Av tjejgrejer - Torsdag 25 april 13:48

Vädur    Du är målinriktat och envis. Du är en väldigt social person och nu går umgänget lätt. Du kommer uppnå ett mål idag eller imorgon.    Oxen    Du är en jordnära person. Som partner är du lojal men vill vara själv rätt ofta och best...

Av tjejgrejer - Torsdag 25 april 06:43

Vaknar upp. Jag som är grön, med stänk av gul, röd och blå. Är på bra humör på morgonen och vill kramas. L vaknar upp. Han är röd med stänk av blått. Han ger mig en kraffull kram. Jag loggar in på facebook och ger likes till höger och vänster. Ls blå...

Av tjejgrejer - Torsdag 25 april 06:20


Har sovit rätt bra. Ok, jag gillar snö men nu vill jag har riktig vår med varm sol och fina blommor. Ljuset har redan kommit hit. Bild från ett annat år - Strömsparken i Norrköping.    En kompis ville att jag också skulle gå med i facebookgruppe...

Av tjejgrejer - Torsdag 25 april 06:14

Igår kväll i mörkret så joddlade en stor grupp med undomar från mellanösten. Det lät högt. Men det var innan 22.00.  ...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards